Levering og reklamasjon

Frakt:
Vi sender varene med Bring i løpet av 1 til 2 virkedager forbeholdt nedetid eller ekstraordinære åpningstider/helgedager.

I handlevognen kan man se den totale prisen inklusive alle avgifter, moms, frakt og betaling.

Betalingsalternativer:
Hos oss kan du betale med kredittkort (MasterCard og Visa), Vipps, Klarna eller bedriftsavtale. 
Når vi har mottatt din bestilling, foretar vi en reservasjon på ditt betalingsmiddel for å sikre at det finnes tilstrekkelig med midler til å dekke kjøpesummen og fullføre transaksjonen. Hvis reservasjonen ikke kan foretas, forbeholder vi oss retten til å kansellere bestillingen. Du vil motta informasjon om eventuell kansellering.

Uavhentede varer:

Ved flere utleveringsforsøk hos bedriftskunder belastes faktiske kostnader per sending.  

Uavhentede privatvarer vil bli belastet et gebyr på kr 300,- ink.mva.

Undersøkelse av produktene

Etter mottagelse av produktet(ene), bør du, umiddelbart undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.